Saturday, March 20, 2010

.: Kepenatan yg Melanda :.

today aku rase mcm penat sgt...
just imagine aku kuar umah tghr..panas2..
pegy ampang park tok amik gmbr passport
(tp bukan utk kegunaan passport pown)
then da settle..
pegy pulakk klcc tok berjumpe ngan mak timah serta rombongannye.
actlly bukan rombongan ape pown..
motiff kuar ari nie its teman kn atim n adek2 nye pegy beli lappy kt low yatt.
so sementare nk tunggu dorg smpi klcc..
sempat gak la aku msok iSETAN..
ade sale tue..adoiyai..xleh tahan..
aku usha2 la suar jeans kt sane...
mane yg berkenan kn..
skali xde saiz..tenssy nye aku..hahaa
tp oke gak..at least x la abis duet aku..hehe

afta mak timah da smpi jerk..
kiteorg pown mule la menuju ke tmpt yg d hajati dgn berjalan kaki dr klcc ke low yatt..
(ngan panas2..redahh kn jugakk)
before smpi kt low yatt tue sempat gak lak aku tgk2 currency tok money exchange.
kn next week aku nk p indon..
so kene la tukar2 duet RM ke RUPIAH..
now currency agak mahal la berbanding ngan aku pegy bandung last year.
if im not mistaken last year aku tukar tok 1juta rupiah = rm326.
now aku usha around 1juta rupiah = rm370...even rm385 pown ade.
(gilee mahal)

then,
sempat la aku bwk adek2 atim mkn kt "nasik ayam hainan" kt bb tue.
afta dat bru la pegy kew low yatt tok crik2 lappy yg dorg nk tue..
kt sane jerk dlm 3jam tok crik yg mane nk kn..
kemaen lg salesboy2 sane nk demand2 kt bdk2 nie harge lappy..
da la mahal...xnk turunkn cket even dgn student price..sabar jela.
bile salesboy tue sume xnk turunkn harge..
dgn selambernye aku kol shaz(kwn sekeje dlu)yg keje kt sane dgn menjual lappy..
at last beli kt shaz jerk..xyah ssh2 nk nego2 ngan dak2 promoter tue..hehe?
(dpt shaz sales tok ari nie kn)hehee

sesudah mendapat ape yg d ingin kn oleh adek atim itu..
mule la aku n yg laen menapak ke....
sg.wang -> pavilion -> wisma cosway -> klcc = tok mencari money changer yg murah...
tp kesudahannye xde...hahaaa sume mahal...
then ape agy..naek tren balik umah n lepak kt umah jerk...
but now kaki aku agak skt setelah menapak 1 kuala lumpur..huhuuu

p/s : rase mcm nk g reflexsology jerk...hahaaa











No comments: