Monday, November 8, 2010

.: d'SAAT merancang :.

d'saat merancang utk mempercepatkn majlis....
tibe mule la pertengkaran antara adk beradek yg melibat kn aku....
sedangkan aku x menyebelahi mane2 pihak..
once x masok cmpor pown name aku terbabit dlm mcm2 hal..
DATS ITS NOT FAIR FOR ME..!!!

but wat to do...?
muloot org kite x boleh nk tutop kan...
laen la muloot tempayan...
leh la aku tutop...siap plaster byk2 skali...
biar x berckp & memburook kn org yg x bersalah...

arapan aku tok perkare d'atas...
tolong la sedar wahai2 pembawa cerite yg bukan2 tue...
smoge tuhan tue limpah kn berbyk kurniaan ke atas hambanye yg tak bersalah...

now, xde istilah big happy family agy antare aku ngan ahli yg laen....
benda yg berlaku bukan dtgnye dr aku...
so, aku akan stand kn tok dr aku...

not even me jerk yg tetibe terjebak dlm hal nie....
tp my mr.sunshine pown terkene tempias yg melanda...
so pity to him...
hope dat he will be patient always on all da situation.
in this part...i really need him to protect & cover me in all part...

about ceremony yg d'perancangkan akan d'runding semula...
mintak2 semuanye berjalan ngan lancar ape yg akan d'rancang nnt...
mengharap dpt restu dr org sekeliling.....



**mesty "mak" sedih tgk anak cucu die berpecah belah....**



2 comments:

daydeck86 said...

dah ko cepatkan jer la majlis ko tu
senang kitaorang tak yah pikir ko lagi tidak ada jer yang mengumpat. aku yang tak masuk campur ni pun kene DELETE.... ahahah ada aku kesah lone ranger sudah....

kesian kat "mak" - alfatihah

miSz Lady said...

ko ingat nk cepat nie xyah gune duet ke cheq oi...
kene la kire bajet sume...
then bru la buat ape2 pown... =)