Friday, December 24, 2010

.: Coach Sling :.







Coach Sling Bag
-thank to sunshine sbb belikn-

acttly my sista bru balik dr US....
United State k....bkn Ulu Selangor..
hehee
mmg akak aku nie pegy mane2
mesty die beli sumthing tok jual balik kt kl
xde kedai or booth pown
die just jual kt kwn2 or sedare2 jerk

mcm mane sunshine leh belikn.??
urmm...
aku pown xtau la..ape mimpi die..
sbb aku keje..then die call ckp nk bag coach x
aku marah la die sbb bag tue kn mahal
xyah nk ngengade
then tah mcm mane die deal ngan akak aku
so die beli jugak

btw,
thanks shooo much....much sbb belikn
shuke sgt2.!
n


p/s : nnt belikn yg laen pulak eyh..sbb nk beli sdiri x mampu > ", <



5 comments:

daydeck86 said...

untuk aku xda kerk

miSz Lady said...

besar pangkat nk belikn tok ko....
ahahahaa

daydeck86 said...

yer harus diingat yer ko tu dah langkah bendul
ahahahahahah
sepersalinan + bag cam tu yer
ahhahhaha

miSz Lady said...

hahahahaa....
setahu aku...if langkah bendul pompuan...
bru la bg sepasalinan ke..ape ke...
mslh skrg ko tue lelaki...
so, xde la istilah sepesalinan tue cheq oi..

> ", <

daydeck86 said...

perempuan sebentuk cincin yer
ahahahah