Friday, April 22, 2011

.: Cadbury Fingers - Sweet Moment :.


:: Cerite Cadbury Chocolate ::

nape nk kene cite pasal Cadbury nie
sbb
aku dh addict ngan 1 of product nie
which is Cadbury fingers
aku amat suke makan ini cadbury la..
sbnrnye Cadburry Fingerss nie new product from Cadbury.
nice taste.!

memule dulu aku just test dr ofismate aku.
then bile dh rase tue..sedaapp pulak..
nk mintak bebyk kali tkot org mengate pulak
(kn lily kn)

so,xde la aku mintak..& decide tok beli sdiri
xde la malu2 nk mkn byk2.

benda nie mcm biskut bese yg d'salutkn ngan coklat jerk
tp,slalunye kalu aku beli kt kedai yg bese2 punye
aku cpt muak..& mesty mkn dlm 1 or 2 jerk
tp yg nie lain sikit..
aku leh abiskn 1 pack..hehe
maybe sbb coklat die mahal & ade name
(fofuler la maknenye)

pade sape x penah try..
sile la try
and gerenti korg mesty akan nk pegy beli lg
hehehee


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

so ini cerite sebenar antara aku,die & cadbury

penah la skali nie
aku beli cadbury fingerss kt mart area ofis aku
after balik keje tue aku pegy melepak
benda alah nie ade kt dlm beg aku
tah mcm mane...
bile lepak ngan rakan2 seperjuangan
bukak la beg nk amik tisu
yg rakan2 seperjuangan td sudaa nampak la itu coklat.

nak xnak..
terpakse la aku kuar kn utk jamu semua.
aleh2...aku dpt mkn 2 batang jerk
bertape kecewa nye aku..
tp xkesah sgt la sbb bg org mkn kn


keesokan harinye...

aku beli lg...
tp punyer la takot rakan2 seperjuangan mintak lg
aku pown decide tok letak dlm kete.
dengan hati yg tenang berfikir
"boleh la aku mkn fingerss nie sorg"
hehehe

pas jerk lepak2 tue
masok la dlm kete..
dengan baik hatinye si sunshine tue
die soh aku bukak fingerss tue

kononye

die nk sikit la..
skali bukak2..


VVVV
VVV
VV
V


owh..shoo sweet...
ade lup lup..
siap ade signature tue.....
persoalan aku : " ko aderr..??? "
heheheheee

tp dlm hati
"kuang ajoor btol mkn separoh dr pack tue"
bru la ingat nk mkn sorg2

rupenye...
dak kene kebass daaa...
hahaha


reaksi aku : konon terkejot sbb ala2 romantik
reaksi die : muke bajet konon menjadi la romance moment
hahaha



pape pown...
thanks to mr.sunshine sbb buat ini momment
&
menghabiskan fingerss sye..
nnt ganti sepoloh pack oke..
that time i nk mamam sorg2
no share..share




misz lady said : ade jugak kesan romantik mamat nie..
ingatkn xde hati & perasaan..hahahaa


No comments: