Monday, April 4, 2011

.: Harapan :.




@~ aku x mintak sebarang harta benda sebagai hadiah...
@~ aku x perlukan barang kemas utk menutupi mate aku...
@~ aku x perlukan kate2 indah yg semuanye dusta..yg bukanye lahir dr hati kau...
@~ aku x perlukan persahabatan...sedangkan di blakang hanye berpura2....
@~ aku x perlukan sokongan sedangkan yg kau harap kan hanye la kejatuhanku...
@~ aku x hiraukan kemewahan....hanya yg aku harapkan adelah keikhlasan...
@~ aku x kesah kan pangkat dan sebagainye...yg aku perlukan adelah dorongan...



dan aku hanya harapkan persahabatan @ hubungan yg terjalin antare kite adelah atas dasar diri kite sendiri... perubahan & penerimaan antare satu same lain amat diperlukan utk hubungan yg panjang....





misz lady said : dedicated to all around me...



No comments: