Friday, April 15, 2011

.: Makanan & Addicted :.

sumber : google


lately aku amat addicted on daging goreng kunyit.
kalau mkn mesty aku order lauk tue..
addict punye pasal..sampai kn lepas mkn tue..
aku order lg utk mkn mcm gitu jerk
( as a snack )

kalau nk cite mkn nie...
ssh sgt nk berkate2
bukan ape..aku nie pengemar mknn
g mane2 skali pown mesty ade agenda mkn2
tue sbb badan aku nie xpat nk kuroos
ehehee

bak kate abang aku
"tulis dlm blog kemaen nk kurooss..tp mkn x hengatt dunia"
hahaha

dan dikuti ofismate aku yg giler
"a'ah.. ayat mcm bagoos jerk dlm blog...tp x jugak buat"
hahahaa

tue la masalah bloggers2 kn.
buat n3 utk dpt kn semangat..(kes nk kurus)
skali x buat ape yg d'hajati..
mule la kene kutuk ngan bloggers lain..

(padan muke ko farahelda oi..)
lain kali buat kalau dh buat n3 mcm gitu
ahahaha

so,now back to our prev topic.
makanan feveret sampai bebile..


kalau la aku g mkn kt mane2 kedai terutama kedai Thai
mesty aku order TomYam
dh jd menu wajib jerk kt aku..
bg aku kalau nk rase tomyam terbaik kt area ampang
gie la crik kt restoran kadir,tanjung ampang
(nearest petronas&mcD,ampang jaya)

kalau lepak mamak pulak
lain mmg xde la..kalau mkn nasik..
mesty aku crik lauk ayam madu dulu
sbb lauk2 lain aku xmkn pown kt mamak


mkn2 kt warung2 memane tok nasik campor
lauk aku crik ayam masak merah
ngan asam pedas ikan pari.


so,sampai sini jela cite pasal mkn2 nie..
nnt terase lapar pulakk walaupown bru lepas mkn..
hehehee



misz lady said : dikala ini....aku amat merindui masakan arwah mak..
=(


No comments: