Monday, May 16, 2011

.: Bloggers Blogspot :.




segmen kali nie ade lah memperkenal kn ahli keluarge yg berBELOG..
hehehe

best kan tajuk aku kali nie..
aku bukan ape..saje la belek2 dashbord aku nie
tengok punye tengok
rupe2 ramai jugak ahli keluarge aku yg berbelog

kirenye masing2 ade la kreativity tersendiri dlm bidang penulisan kan
mostly yg mude2 jela yg suke tulis2 nie
banyak cite ttg diri sdiri
dats gud!
at least ade la jugak tempat bercerite
daripade memendam perasaan
yer daQ..??

yg senior2 nie kebanyakan berbelog utk biznes
mcm akak aku more utk andaman die la
jualan jubah2 die la..
under promosi matter.
wanita-wanita berkerjaya oke!



yg link atas tue link andaman akak aku.
lepas kakak pegy la kt abg pulak

kt belog abg aku nie banyak cite2 ttg vacation die
die suke travel
die sgt aktiv dlm duniaa belog nie
aku blajar berbelog dr die la


so, kt bawah nie pulak..
aku link kan pulak url utl belog2 anak2 buah aku
actlly, dorg nie anak cucu kepade arwah pak long belah mak
byk jugak cerite2 dorg yg dorg tuliskan
kisaah anak mude
lets check it out k!


ABANG DIDIL

SI COMEL

NIA STORY



^^^^^
^^^^
link kt atas nie pulak cousin aku belah bapak aku.
tp aku rase die x bape kenal ngan cousin die nie kowt
its oke!
im still share ur blog ok.


utk my sunshine side pulak

ade blog kakak die yg suke berkongsi petua2
&
resipi masakan


adik ipar sunshine pown ade belog oke!
kt bawah nie link die


so, meh la rerajin bukak blog dorg2 oke..




No comments: