Sunday, May 15, 2011

Rumah Sewa Rm50 Laagiii



.: rumah nie lagi :.

Sambungan rumah sewa rm50...

Sebelom nie aku ade dpt email dr ofis mate aku cite pasal umahh nie...
Bile bace2 dr mule sampai abis..
Aku merase kan benda nie hanye rekaan semate2..
Sbb aku nie ssh sikit nak percaye benda2 mistik nie..
Tp kalau korg nak tau mcm mane jalan ceritenye...
Korg just google "rumah sewa rm50,shah alam"

So lepas aku lalu umahh tue smlm..
Bru la aku percaye yg mungkin cerite tue adelah benar & ianye pernah berlaku..


::Cerite smlm antare aku ngan kengkawan yg lain::

Lepas gerak dr umahh mona fandy...
Yg lain decide tok pegy ke shah alam sek dua...
Mulenye aku xleh pickup kt mane dorg nak pegy sebenarnye..
So aku pown buat bodoh & follow jela..

Ekotkan mlm tue konvoi tiga ketee jerk...
Aku ferr sure la naik gaban kesygn..
Dlm tue aku, sunshine,toseng n amar..

Otw nak ke sec dua tue...
Tetibe aku teringat ttg email yg aku dpt hari tue...
Dgn xtau ape2...terus aku ckp kt dorg pasal email yg aku dpt..

Pas jerk aku bgtau dorg hal tue..
Terus si toseng nie soh aku goggle pasal umahh tue & cite kt die...

Then aku pown bercerite la utk si pembawak ketee tue...
Dlm sedap2 bercerite tue...

Tetibe....
Ketee benti kt satu tmpt...
And tempat tue pulakk betol2 depan umahh yg aku maksodkan.
.
Yes! Umahh tue agak seram bile tgk dr luar..
Blom masok pown boleh dpt merasekan sesuatu..
Nie kan kalau masok..hahahaaa
Paham2 la sdiri kan...

So now aku dh merasai d'kuar umahh tue..
Kalau korg nk rasekan pulak...
Just pegy la kayh.... Heheee



Sent by Maxis from my BeBaBe® smartphone

No comments: