Tuesday, August 30, 2011

Raye 2011

Tuuuu diaaa....
Gambar pagi raye me with kak shu..
While waiting sunshine sampai seremban naek KTM...
Ko ade beraye ngan tunang...?
Kelaasss ko kamariah...hahahaa

Mentang2 1st raye..i penatt sgt..
Dolu2 tyme arwah mak ade..senang sikit..
Sume settle by HER..
Tp bile perginye DIA..perlu la kite berdikari utk buat apee2 yg ptot..

Ferr this year aku willing utk buatt keje dr thn2 before nie..
Bukan apee..mane la tau jodoh aku thn dpn..umoorr panjang kemungkinan aku kene beraye umahh mak mentua kan..
Benda2 ceni kene pikirkan jugak..
"̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ ƗƗɑƗƗɑƗƗɑ "̮

Kemaen overr pikir kan masee depan..
Hahahaa

Okehh la..sleeping tyme...
"Slamat Hari Raye"





perbezaan muke aku sebelom & selepas make up
tue dh jadi perkare rutin utk aku soh akak aku make up kn
bukan ape..boleh jerk make up sdiri
tp, nak nmpk kelainan..tue sajee...

any comment.?



yang atas nie pulak aku with copoya (amie wifeyy da second)
and also anak buah kesayangan (dannish farhan)


putt with dannish
(anak buah sulung pompuan & anak buah sulung lelaki)




last by not least

the HONEY!!
(copoya yg gedik2 ngan tunang i)




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: