Sunday, September 11, 2011

Pelamin Angan Ku Musnah!



sentapp tau tittle entri kali nie!
"Pelamin Angan Ku Musnah"
mane yg x suke kan hubungan aku ngan sunshine
mesty dah bersorak2 tepuk tangan bile tgk tittle kat atas tue kan..
hahahahaa

padahal relation aku ngan sunshine agak stabil
harap biar la kekal selamanye
:: amin ::

entri nie dah tersimpan agak la lame kt draft.
tp....tak la lame sgt pown...

ceritenye mcm nie
mase aku balik raye hari tue
malam 1st tue aku tidor umah akak aku kt Bukit Margosa
(ferr sure la kt seremban)
then malam tue xde benda nak buat
start la belek2 majalah pengantin
akak aku kan mak andam so banyak la majalah2 kawen2 nie
so, berangan-angan jerk

skali my triplet dengan rajin nye amik A4 paper
then draw ler pelamin
boleh gitu.?

die yg overr berangan buat pelamin die sdiri
sekarang nie mcm confius lak sape sebenarnye yg nak kawen kan
hahaha

xpela..terima idea2 yg dorg kuarkan
sbb aku bab2 artwork nie kureengg sikit
x berseni kan..nak buat mcm mane

lepas dh draw pelamin
start la pulak akak aku kuarkan kaen lace
nun yg kat atas tue..

chantik kan color kuning
ade la jugak berangan2 nak pakai color kuning tue
tp..bia la menjadi angan2 jerk
sbb aku nie tidak la puteh bak Rozita Che Wan utk pakai color tue
hahaha (sedarr diri oke)

nanti2 la aku pikir kan color tema utk aku yer
ekotkn sunshine x kesah sgt bab nie sbb die tue agak cerah
masok color ape2 sume ok jerk ngan die

hurmmm..... =(


nie la lakaran yang my triplet buat
shaannnteekkk tak...?



No comments: