Monday, October 31, 2011

"NiQaB"

Cantek kan sari yanti nie..
Sape sari yanti nie..?

Ferr sure la die pelakon
Klu tidak xkan la aku leh tau kan..

Nie gambar sari yanti tyme nikah..
Aku suke giler tgk die..
Comell jerk..

Main point aku sbnrnye nak tunjuk "niQab" yg die pakai tue
Kononye...aku berangan nk pakai camtu jugak tyme aku nikah nnt..
Ala-ala arab gituu..
( Keeellaaasss ko kamariah )

Aku dh buat wish kt maina dh pasal niQab nie..
arap2 dpt la pakai..
Tp xtau la cantek ke tak kan..

Pilehan kaen utk niQab nie mesty la kene match ngan color bajuu yg korg pakai tue
Xkan la pulak bajuu wane biru..niqab pulak color hijau..
Apee kejadahnye tue!

Нɑнaнɑº°˚˚°º =D Нɑнaнɑº°˚˚°º =D

Matirial kaen la mesty la lembut dr matirial bajuu yer..
Supaye nmpk lg lembut bile si pengantin memakainye

"̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ ƗƗɑƗƗɑƗƗɑ "̮

Nak cite lebih2 pown aku xbape nak pandai sgt kan..
So,kite tunggu jelaaa nnt kayh! :)

~Bubye~

No comments: