Monday, November 28, 2011

Sape Puteh?

Antare putt ngan sunshine sape puteh?

Ekotk both puteh..cume putt gie pakai foundation tebal2..makin puteh la nmpk die tue.."̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ ƗƗɑƗƗɑƗƗɑ "̮

Klu masok aku mmg aku kalah la kn..
Sbb aku ✗ bape nak puteh.. Hahahahaa!
Gmbr nie aku snap kn tyme aku balik seremban on last friday..

Kononye balik sane coz nk pegy beli kaen utk buat bajuu kawen..
Tp memandangkn mak andam aku tue ( akak aku lerr ) agak busy gie pasang pelamin + mengandam kn org sume..
✗ jadi la pegy beli kaen..

So, jadi lerr agenda laen pulakk..

Gie mkn + gie salon la..melayan kerenah anak2 buah kan..
"̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ ƗƗɑƗƗɑƗƗɑ "̮

--------------------------

Sbnrnye aku nie dh lame ✗ berblog thru pc..so jarang la dpt tgk blog + entri2 aku nie..

Nie aku post pown via email blackberry
So, apee yg ade jela aku post kan kt
" Life Of Misz Lady "

No comments: