Thursday, December 8, 2011

Baby...Baby...Baby...

Comey tak baby kt atas tue?
Bukan yg bertudung biru tue okk..
(Sbb yg tudung biru tue mmg dh comeyy..hahahaa)

Baby kecik tue name die rainatul widad
Sedaapp kn name die..bdknye pown comeyy + baek jerk..

✗ banyak ragam..suke sgt ngan baby mcm tue..
Pipi die tombam..mmg kene gomol jela die ngan aku..
Mane leh tahan ngan baby2 kecik yg tombam2 nie..

Dlu tyme anak2 buah aku kecik pown aku kuat gomol dorg jugakk..

Skrg anak buah aku yg kecik pown si danea fariessa ngan qaireen batrisyia amani..tp masing2 handal..
Sorg kuat menyepah..sorg kuat melawa

Anak2 buah yg Laen sume dh besar2 la sikit..dh bersekolah..walaupown tadika...

Sayang kt sume2

Nnt nk upload sume photo anak buah aku..
Dr besar smpi lerr yg paling kecik..

Нɑнaнɑº°˚˚°º =D Нɑнaнɑº°˚˚°º =D

No comments: