Monday, December 26, 2011

End Of December 2011


minggu2 terakhir d'hujung thn 2011 nie
aku agak membusy sikit mengalahkn org sambut xmas pulak
actually aku busy dengan mengATTEND kan diri kt majlis kawen
bukan majlis kawen jerk..majlis pertunangan pown aku attend jugak

hari sabtu lepas on 24hb december 2011
aku pegy ke ipoh tok attend wedding kawan segossip aku kt opis
sape lg klu bukan mak timah
(keelaass name ko!)

pegy ke sane tue just 3 org jerk yg pegy
aku, my sunshine & naknor
all the way gie sane aku yg drive
jalan agak sesak jugak la lepas dr sungkai-trolak
nasib baek cuace agak cerah walaupown kejap ujan kejap benti kan

sampaai jerk sane org ckp ngam2 la
sbbnye time tue pengantin bru jerk nk mkn beradab
dorg kt sane xde sanding2 pown
pelamin hanya sekadar utk bergambar

selesai jerk aku jadi ala2 asst photographer
terus la mintak izin balik semula ke kL
otw balik naknor & my sunshine yg drive
(amik turn korg pulakk yer..)


tema color ferr atim's wedding : silver + puteh + turquoise
bak kate my sunshine : "sesuai color tue ngan atim..NICE!"



on 25hb december 2011 sempena xmas pulak
wedding si pak maun (faiz & fifi) pulak
nasib baek la majlis agak dekat
just in kL (pandan perdana)

nie pown same jugak la
aku pegy bertige
sampai2 jerk terus kiteorg amik makanan
and isi perott yg agak kekosongan

color tema dorg chantik
bak kate faiz "purple belacan"
xde la nmpk si paiz tue gelap kan




pas settle jerk kt umah paiz td
dengan pantas nye kiteorg mengundurkan diri
yang pasti tak balik umah terus
tp
ke TUDM subang pulak
utk attend Engagement Khoocai & aida

memule ingat xsempat nk pegy
tmbh pulak x bape nk tau sgt jln ke TUDM tue
skali roger2 geng2 my sunshine
rupenye sume bru nak gerak
seiring sejalan..terus la ajak berkonvoi ke sane

waktu kiteorg smpi kt umah aida
dorg sume bru jerk lepas berbincang & tengah makan2
kire langkah kanan jugak la kn
join lerr makan skali
later all..
kiteorg pown beransurr la pulak..

as usual..xbalik terus
tapi, gie lepak minom pulak kt sacc mall

color tema utk E-day dorg
color yg aku berangan nk pakai utk majlis akad nikah aku nnt
tp xtau la pakai ke x..hehee

peach color gitu
chantek!!



tue jela cite yg agak memenatkn tp bestt!


my wish utk korg sume :
semoga berkekalan hinggan ke akhir hayat
jadi la suami yg soleh bertanggung jawab
&
isteri yg solehah dan taat pada suami
insyallah akan berkekalan hubungan tue!


ferr myself :
xsabar nk tunggu my turn pulak
semoga ape yg d'rancang berjalan ngan lancar
mintak d'permudahkn segale urusan dan d'berkati selalu
:: amin ::



No comments: