Thursday, December 22, 2011


hye! dh lame kan aku x update blog aku nie.
lately aku teramat la bz & x berape nak ade mood utk update blog

banyak sgt urusan seri paduka baginda yg perlu aku uruskan satu persatu
dengan keadaan kesihatan yg tak berpa nk memuaskn
membuat kn blosg aku nie tertinggal berabok kan!

dlm2 kesibukan yg aku lalui..
drama korea tiap2 ari sempat jugak aku tgk

abis nye drama sblom nie yg d'tayangkan kt SoneHD@astrobyond
( refer yg nie : warOFroses )
now aku layan cite baru pulak..
nak ckp bru sgt tue xde la sbb now dh stgh episode aku layan kan dh



PURE PUMPKIN FLOWER



kisah tentang seorg perempuan yg hidup dlm kemiskinan
dan berusaha utk mencapai kejayaan hingga ke tahap skrg ini dengan meninggalkn suami dan anak kandungnye sdiri.
anak yg die tinggalkn bersama suami nye itu hasil drpd hubungan beliau bersame teman lelaki nya dahulu.

anak perempuanye hidup tanpa kasih sayang seorg ibu dan amat memuja ibu kandungan nye sdiri walaupown die tidak mengetahui wanita yg die puja itu ialah ibu kandungan yg pernah meninggalkn die dahulu semase die masih kecil


Title: 호박꽃 순정 / Hobakkkot Soonjung / Pure Pumpkin Flower
Chinese Title : 南瓜花的纯情
Genre: Drama, family
Episodes: 125
Broadcast network: SBS
Broadcast period: 2010-Nov-15 to 2011-May-13
Air time: Monday to Friday 19:15

Synopsis

The tale of the love story and dreams of a pure-hearted girl, Soon Jung, who never loses hope even in difficult circumstances.

Cast

Lee Chung Ah as Soon Jung
Bae Jong Ok as Joon Sun
Kim Tae Hyun as Min Soo
Jang Hyun Sung as Hyun Mook
Park Shi Eun as Oh Sa Ra
Im Hyun Sik as Old Man Oh
Shin Eun Jung as Oh Kyung Bok
Ban Hyo Jung as Ms. Jang
Kim Il Woo as Oh Geum Bok
Lee Hye Sook as Pil Soon
Yoo Yun Suk as Hyo Joon
Im Se Mi as Hyo Sun
Kim Hyung Bum as Sung Woon
Cha Kwang Soo as Oh Eun Bok
Lee Eung Kyung as Se Mi
Kim Dong Bum as Hyo Jae
Park Young Ji as Yoo Jae Hwan
Choi Joon Yong as Kwang Woon
Jin Ye Sol as Joon Sun’s personal secretary

Production Credits

Producer: Kim Jung Min (김정민)
Director: Baek Soo Chan (백수찬)
Screenwriter: Ha Chung Ok


banyak konflik cerite nie..
those yg suke layan K-Drama
leh la subscribe Astro Hd
or
download K-drama kt sini



yu min soo & park seong jong


hero & heroin cite nie
hensem2 and chantik kan


No comments: