Saturday, March 17, 2012

Seminggu Before W-day



Haii korang...
Di saat2 busy nie mmg la xde mase sgt utk aku berblogspot kan..
Sbbnye banyak urusan yg perlu aku ngan amie buat..

Tambah pulak majlis wedding kiteorg just around the corner kan..
Bile tolak tambah bahagi darab sume
Ade lebih kurang seminggu jerk utk majlis berlangsong..

Klu d'tanye perasaan aku d'kale ini..
Jawapan aku senang jerk..
"Tak Sabar"

Tp bukan xsabar nak kawen..
Tp aku xsabar nk settle kab majlis nie sume..
At least kurang sikit beban dlm jiwe rage sementare nk menunggu kan...

For now preparation almost done..
Pelamin tinggal nk decorate jerk nnt..
Bju sume manik dh siap buat.. For the last kene anta dry clean jerk nnt..
Bout catering will handling by maina+abg zack..
Jempotan tinggal 95%
sbbnye kwn2 amie jerk xbpe nak sempat menjempot..
Banyak abis kn mase ngan jempotan aku..
Kesian kt amie kan..

Hal2 laen sume kene tunggu nak dekat majlis nye nnt..

Tak sabar sangat2 nie..!!! :))



No comments: