Friday, March 9, 2012

Walimatul Urus *Farahelda & Azmie*


On this 24th march 2012 akan berlangsongnye majlis perkahwinan aku ngan amie..
Tempat yg d'tetapkn utk majlis kami nie nanti kt rumah akak aku (tmn margosa,seremban) iaitu maina selaku mak andam + wakil majlis serta org kuat utk majlis aku nie nanti..

Nape decide buat kt umah die?
Sbbnye senang sikit utk urusan persediaan utk majlis nie..
If buat kt tmpt laen..ssh pulak nak mengangkut barang sane sini kan..
So, kite buat keje senang..
Lgpown telah d'persetujui oleh panglima guru negeri sembilan iaitu ayah aku...hehehee

Lately,urusan agak banyak utk d'lakukan oleh AKAK aku...bukanye aku... =P
Sbbnye aku busy keje..sblom nk bercuti lame kan.kene la kejar produktivi sikit..
Kang terlampau busy kn urusan kawen..keje tah kemane..
Xleh la mcm tue kan..

Buat mase nie sume kad utk bdk office sume dh distribute..
Cume family+kawan2 luar office jerk x anta lg..
Insyallah by monday sempat la utk aku gie menjempot sbb on monday its my offday..

Semoga ape yg d'rancang berjalan ngan lancar la hendaknye...
Amin! :))

No comments: