Wednesday, May 23, 2012

Ini 1st day - open old topic (2010)

Nie gmbr memule aku bertudung dlu..

1st day gitu..
Actlly aku bru godek2 fb aku..
Skali terjumpe lak gmbr2 nie..
So,saje la aku recall balik cite lame..

Heheehee

Actlly nie gmbr 2010..
Bulan sept

Hari yg same aku berhijrah dr free hair kepade yg bertudung..
Walau pada mulenye mmg rambot aku purple dlm tudung tue..
Alhamdulillah skrg color rmbot aku original okeh.!!
And alhamdulillah jugak dr saat tue hingga ke hari nie..aku masih bertudung..
Kadang2 tue ade jugak aku alami masalah permakaian kn..
Tp still bertahan..berharap bia la ianye sampai bebile..

Dan dalam hari yg same jugak..
Aku di bawak oleh amie utk kenal kn aku ngan family die..
Syukur..dr hari pertama aku jumpe keluarga die..
Aku dilayan elok dan mesree hingga ke hri nie..
Mmg pade mulenye aku agak risau atas penerimaan keluarga amie terhadap diri aku..
Sbb diri aku xsempurna dr byk segi..
(boleh refer entri 2010)
Tp alhamdulillah aku kini dh bergelar isteri kepade amie dan salah seorg anggota ahli keluarganye..

Bia la ianya berkekalan hingga bile2


**gambar-gambar**






1. 1st day farahelda bertudung..
Berposing berlatar blakang kn laot kosong,pahang


2.One & Only of my fav photo..
Caption for this : Single & ready to Mingle...


3. Bergambar bersama mak mentua yg d'saat tue
belom cfrm lg okehh!
Nk bergambar pown takot2.. Heheee



4.Photo bersama kesayangan..
Suami yg belom menjadi suami d'saat itu..


No comments: