Wednesday, November 7, 2012

Team Building Customer Division





This year team kiteorg dibawak berjalan ke kota kinabalu utk berTeam building..
Dlm keadaan membuyong pown sempat jugak aku berjalan..hehehee
My luggage..this tyme xlarat nk berbag packers..
2nd gmbr tue aku terpakse membungkus kn diri kehulu kehilir..dek cuace hujan..
Orang ngandong xelok berhujan.
1st : sawan camera dlu before kuar2 berjalan...
2nd : candid kwn2 yg naek train sesame ngan aku at Nort Borneo Railway..
1st : orang korea yg nak bergambar mase tyme lepak2 kt lobby hotel..
2nd : mknn utk lunch bile dlm train..serve dlm mangkok tingkat..
1st : nie gmbr dinner tyme kuar ngan kwn lily..mkn free katenye..heeeheee
2nd : roomview dr bilek aku..golf resort     
1st : kaki2 buyong yg start membengkak akibat banyak berjalan
2nd : aku berposing kt gerabak train.


Pengalaman yg agak bestt walaupown keadaan yg sangat penat..
Dengan cuace yg xmenentu..
Alhamdulillah..sumenye berjalan ngan lancar..  :)



Sent from Samsung Galaxy Note

No comments: