Saturday, December 22, 2012

Month to Month





Dugaan sepanjang preggy..

In earlier stage..aku mcm org laen jugak..
Hadap morning sickness yg agak teruk..sampai x boleh langsong keje pagi..
Naseb baek la department aku tue depart shift..
So boleh la masok keje ptg..

Start 5bln..morning sickness tue dh hilang..
Tapi..simptom takleh tidoo malam pulak yg aku lalui..
Sbbnye baby tersangat la aktiv time waktu malam.. Bile hari dh cerak bru la mate nie leh tido..
So jalan ceritenye.. Shift malam jugak la aku keje kan..hehee

Masok bln ke-6 aku rase sehat jugak la..
Xde sickness..
Tp bile masok bln ke-7.. My amie pulak yg sakit.. Mumy dh ok..daddy lak prob..

Amie start demam2 + jatuh toilet sampaikn tulang punggung die teraleh..
Smpikn balik kg utk berurut bagai larh..
Alhamdulilah dh beransur ok..cume ade sengal2 lg la kt bhgian teraleh tue..

Bkn tue jerk..amie yg xpenah ade asthma..tetibe kene..so bertreatment lg lahh!
Hopefully amie cpt sehat..

So,bile masok bln ke-8..
Now turn MomyToBe pulak amik turn sakit nie..
Kemaen pedih kt bhgian tekak,sulu hati smpi la ke bahagian perot..
Ngan setiap 5min gie toilet tok she2 sume..
Skali check doc..detect aku kene kencing kotor + gastrik..
And now need more rest + continue ubat jela.. (dh la aku bkn jenis yg senang mkn ubt)

Semoge kesihatan aku beransur puleh utk hari2 mendatang.. 
Tinggal sebulan lbh jerk lg..
Mintak dipermudahkan segala urusan hendaknye..Amin!




Sent from Samsung Galaxy Note

No comments: