Wednesday, January 9, 2013

Owh! Perasaan...




Ketakutan dan kerisauan kian terase..
Even aku nampak bersahaja tp dlm hati dan otak pemikiran aku dok runsing mengenangkan hari yg dinanti makin dekat..

Tak terkate aku dibuatnye..
Segala persiapan pown tak complete lg..
For baby alhamdulillah..barang2 die dh sedia dlm bag oleh mil aku yg dtg sblom nie..
Cume barang aku jerk yg x ready lg..
Mungkin sbb aku ade prasaan takot tue yg membuatkan aku xnak pikir dan sediakan barang2 utk diri sdiri..

Walaupown EDD aku 14/2..ade lebih kurang sebulan lg dr date hari nie..
Tp prasaan aku mcm mengatekan baby nie akan kuar awal dr EDD die..
Tambah pulak kedudukan perot aku skrg makin menurun..
Sakit di bahagian2 tertentu dh mule aku rase kan..
Lg la membuatkan aku mengate kn awal dr sepatotnye..
Cume aku and amie slalu ckp ngan baby..kuar la bile smpi pada waktu yg sebenarnye..

Org ckp slalunye 1st baby akan kuar awal dlm tempoh seminggu hingga ke dua minggu..
Date will be on 7/2 (1week awal) & 31/1 (2weeks awal)

Harapan aku if deliver awal or ekot date sepatotnye..biar la ianye berjalan ngan lancar dan selamat segalanye..

Perasaan skrg bercampur baur dek kerisauan yg melanda diri..

Semoga aku kuat menempuhinye..
Amin!


Wednesday, january 9,2013
1:50am


Sent from Samsung Galaxy Note

No comments: