Saturday, January 1, 2011

.:2010 vs 2011 :.

.:2010 vs 2011 :.






farahelda wishing to all that noewink me a very
"Happy New Year 2011"
hope that this year will be a great year than previously.
slalu d'berkati dan harungi rintangan yg mendatang ngan sabar
dan mcm2 lg la.





azam utk thn 2011
not really azam la to me.
sbb thn nie just rancang nk kawen jerk
on july 2011
arap2 ape yg d'rancang berjalan ngan lancar jela.

other side.
nk mempertingkatkn diri dlm kerjaya
(which is keje la)
seperti thn2 yg lepas nk kumpul harte kn.
so,arap2 tercapai la





azam last year.??
(walaupown last year tue bru smlm berlalu)
alhamdulillah.!
tercapai jugak ape yg d'inginkn thn lepas
last year aku just berazam utk ade "gaban" sdiri
gaban tue kete ler..hehee

sptotnye niat d'hati nk keluar kn kete dlm bulan april.
tp ade sebab musabab
xdpt nk keluarkn on april tue
so,keluar la "si gaban" on may.
alhamdulillah..
skali lg aku bersyukur dgn ape yg aku miliki..

kejadian2 yg berlaku utk thn lepas jugak...
urmm...ape erk...?

owh..oke...
aku vacation jerk kowt..
g berjalan ngan familiah
and also kawan2





*yogjakarta(indonesia)*
*attend convension dinner (Astro)*
*pulau mutiara (penang)*
*bandar singa (singapore)*
*jakarta & bandung (indonesia)*











Link ferr refer my vacation :-
** PhotoYogjakarta**
**DinnerConvensionPhoto**
**PenangTrippink**
**1stNite@jakarta**
**2ndDay@jakarta**
**JakartaAgaian**
**Cameron-Family Trippink**





dlm thn 2010 jugak aku kenal with 1 guy yg skrg nie aku sygkn
sape lg klu bukan mr.sunshine.
kisah aku ngan die pown agak sengal jugak la klu d'ingatkn balik
hahaha
mane x nye...
dr kenal as saler & buyer
teroos keALAM laen.




"My Only Lurve"


in that year also aku byk lalui pahit manis kehidupan
semuanya akan aku jdkn pengajaran.
dan xkan aku lalui semula.



p/s : thn 2011 akan aku penuhi nya ngan keistimewaan tersendiri..
insyallah.!


No comments: