Saturday, January 8, 2011

.: keSAKITan :.








kesakitan gigi yg melanda
membuatkn mood aku pown jd x best!

bukan skt gigi jerk..
siap batok & nak demam sume

back to the main n3 "sakit gigi"
actlly gigi graham aku nie dh belobang lame
tp dh pegy tampal.so xde la sakit sgt
then lelame lobang yg d'tampal tue dh terbukak
so now terpakse la menahan kesakitan.
nk pey caboot..aku ade perasaan takoot
so biar la dlu...tahan jela kesakittan

yg rase nak demam tue sume
starting mase aku ekot sunshine balik kg die dr tue
balik tanpe d'rancang on "tahun baru"
mule2 sakit2 tekak jerk
then lelame batok2..now mcm nak demam dh

maybe faktor cuace kot.
sbb kt sane kejap ujan..kejap panas
so,x menentu..
nie la akibatnye

makan ubat .??
mslh besar tok aku sbb dr dlu aku mmg x suke mkn ubt.
uweekk..!
rase mcm nk muntah kn balik jerk.
sbb xsedap..hehehe









p/s : hope cepat la elok..... =(






No comments: