Tuesday, February 1, 2011

.: Bout Guy :.

Rahsia Lelaki Thru Zodiak...


berkeje on public holiday nie mcm2 la yg boleh d'buatkn....kn.....
now tyme to searching bout guy....atau name saintifiknye LELAKI...
heheeehee
no other mention bout saje2 nak bace2 ape yg patot d'bace kn...
now i just spent space entry bout guys...


sumtymes seorang lelaki nie still xkenal diri sdiri atau peribadi sendiri. few kawan2 sekeliling jerk yang ikhlas tok bgtau atau menyatakan setiap kelebihan mahupun kelebihan diri lelaki nie kan..


nie tok my LELAKI... =)

Nuffnang Ads
Leo(22 july-23 august)

Dia seorang yang agak tinggi ,kurus , gerakanya cepat tetapi lembut. Matanya besar dan menarik , dan rambutnya ikal .Bibirnya mungkin nipis .Dia suka menolong dan membantu orang. Dia berkeyakinan dan berpersonaliti kuat , ini membolehkannya maju dan memimpin . Dia juga suka menjadi popular dan di puji .Kehidupan cinta adalah penting padanya kerana dengan adanya orang yang mengasihinya membuatkan dirinya penting .Bila dia terlibat dalam hal romantik , dia mudah bernafsu tetapi mudah pula reda Rupanya yang tampan dan yakin menyebabkan pasangannya merasa bertuah , tapi pasanganya perlulah menghormatinya , dan setia, kerana dia adalah lelaki yang cemburu, dari itu sebagai isterinya , jangan mudah anda melihat atau merngerling lelaki lain .Lelaki ini percaya kepada perkahwinan dan menganggap rumahnya sebagai tempat berehat , dan isterinya memberikan keselesaan setelah dia penat bekerja.


~sumber laen~


Leo Jantan

Kamu sangat menarik buat para wanita. Kamu dengan mudah diperhatikan di keramaian dan biasanya menerima banyak perhatian. Kamu adalah flamboyan, bersinar dan showman. Kamu dapat tidak peduli di beberapa waktu, namun kamu juga adalah masternya dalam hal menutupi kesalahan atau segala hal. Kamu cinta dan mengagumi wanita cantik, namun pasangan kamu harus tidak lebih bersinar dari kamu di segala hal. Kamu memilih wanita kamu lebih tidak tenar sehingga tidak mencuri kilat kamu. Kamu seorang extrovert, suka tertawa, murah hati dan kamu menyukai yang terbaik di segala hal. Kamu memiliki opini tinggi terhadap diri sendiri dan ingin pasangan kamu menafkahi egomu.

~sumber lain jugak~

Orang nya: Penyayang, warm hearted, tidak kedekut bila mahu berkongsi kesenangan dan kemewahan dengan orang yang disayanginya. Jejaka Leo ini juga seorang yang ambitious, self-centered tapi tak ego.(kadang-kadang je ego). Pandai berkata-kata.

Tips utk memikat: Sebagai perempuan, haruslah menunjukkan kewanitaan yang selembut-lembutnya. Kena tahu bagaimana menilai dan menghargai setiap ciri dan kualiti ada pada jejaka leo.

WARNING: Jangan.. saya ulangi.. JANGAN bercakap atau memuji lelaki lain di hadapan LEO. Mereka tak suka dibanding-bandingkan dengan orang lain.. mereka tu sensitif! Sikit sikit tak boleh, nanti merajuk, balik bilang mak.



misz lady said : hayaiii.....pening lagi membace ttg lelaki leo nie....
YESS i LURVE LELAKI LEO nie

4 comments:

aLieF si Muncung ManiS said...

hye awk..awk ni doctor khairul fahmi ke dulu??waaahh...untung nya dpt jumpa player2 malaysia..nanti kalau alief jadi doctor insyaALlah 3 tahun lagi,,alief nak jadi doctor utk player bola jaring wanita malaysia..hehehe..kidding...
http://aliefcmoi.blogspot.com/

miSz Lady said...

hye alief,

silap nie...saye bukan "doctor" mr.footballer tue la...
we all freinds b4...noewink him mase die x popular agy...
mmg dr dlu mr.foorballer tue panggil i "doctor"..

hehehee

aLieF si Muncung ManiS said...

oooooo..saye je fikir2 kamu doctor dia...sorry..hye akak,akak dtg la follow blog alief.. akak follow,alief follow..thanx akak..
http://aliefcmoi.blogspot.com/

miSz Lady said...

owh..oke2...
dun worry k...