Wednesday, March 2, 2011

.: ape yg ade dengan STATUS.? :.


status dah bertukar...
tp bagi aku xde ape2 yg bertukar pown...
still same mcm mase status bukan tunangan org..
hehehe
oke what mcm tue kan...
maybe klu dah bertukar menjadi wife org...
bru rase kelainan kowt...

2nd of march...
suppose esok aku akan terbang ke bandung,indonesia
tp d'sebabkan ade perkare2 yg xdpt nk d'elak kan
terpakse la aku batal kan hasrat di hati.

ikutkn this is not 1st time tok pegy sane tue.
so,rase mcm xkesah la sgt if x pegy kali nie.

dengan keTIDAK perginye aku ke bandung tue..
aku pown change my plan pegy ke kg mr.sunshine
sebab family diorg ade buat kenduri aQiqah
&
kenduri persaraan abah sunshine
(as per mention by sunshine sistah)

so,xde la rase terkilan sgt x berjalan kemane2 kan.
mesti family sunshine borink ngan aku kowt..
sbb slalu sgt g sane..
hehehehe

tp secare jujur nye la
aku mmg suke g sane
rase aman sangat klu nak d banding kan ngan kt kL nie

kl nie messy la
bukan ape..ngan jln jamme..panas sgt2
rase rimas jerk
so bile balik jerk umah family sunshine tue
mcm aman la sikit
**harap2 family sunshine x kesah**

untuk majlis yang akan berlangsong nie
..hope everything will going smooth..
*insyallah*



here i wanna share BlogAdikIparSunshine
she still newes dlm dunia blog nie
so,ape salahnye kite sharing2 kan
lets check okeh!



misz lady said : memerlukan perubahan yg drastik dr seseorg...
harap2 ianya menjadi kenyataan
..amin..





No comments: