Sunday, March 6, 2011

.: Done :.



at last selesai jugak kenduri yg d'adekan oleh sunshine family
akibat dr "rajin berkerja d'hari kenduri"
kini Farahelda mengalami byk kesakitan.
**adat la..org x biase buat kerja**

tp semua yg aku cube lakukan adelah atas kehendak sdiri
bukan kerane mengambil hati sunshine family
ataupown
paksaan...oh..!! tidakk...
dengan kerelaan hati...

at least aku blajar memperbaiki diri & membawa diri ketike d'majlis2 org kn
sebe sikit dpt la aku blajar mcm mane culture org laen
kalau nak d bandingkan ngan tmpt sdiri.

mcm kt family aku sdiri
kalau kenduri kendare nie
slalunye "menantu" yg buat keje..
aku & all sistah just relax & buat keje yg simple2 jerk

so, bile aku kt tmpt sunshine fmly
i will be the MENANTU rite.?
secare automatik nye...
aku kene la turun padang & do what was sunshine do at my place.

fair & sQuare kan.


where all the photo that u snap..??

**the answer its**
later i will update kayh!








me with airin zulaikha








No comments: