Tuesday, March 8, 2011

.: Asmara 2 :.




Slot Lestary : Asmara 2

membuat kan aku nak keje malam jerk skrg nie...bukan ape kalau aku keje siang..
malam aku x lekat kt umah tok tgk2 tv nie....so kalau aku keje malam...
boleh jugak aku buat keje sambil tgk2 tv...hehehe
(tau dek boss aku nie..mampuih..hehehe)

actually cite asmara nie dh kuar kt slot lestary tv3...
so, kali nie sambungan utk asmara yg 1st tue la...ekotkan xde la aku slalu follow cite nie..kalu keje mlm tue dpt la aku tgk kn...
bile dh start tgk..mule la nk tgk jerk cite asmara 2 nie....

cinte nie start 8 march 2011...stiap slase...
pukul 9 mlm sampai 10 mlm...
jgn lupe tgk k...


-------------------------------------------------------------

Sinopsis Asmara 2:

Dalam Asmara 1, Zaliya yang dikatakan meninggal sebenarnya koma. Bapa Zaliya dah menipu Asmara mengatakan Zaliya meninggal. Rahsia tu cuma Sahlan, Rohayu, Tria dan orang gaji saja yang tau. Asmara pulak yang sedih dengan kematian Zaliya kini murung sedih dan menyimpan dendam terhadap Sahlan kerana menganggap mertuanya, punca perpisahan dia dan Zaliya. Lagi satu Asmara kesal sebab tak sempat nak menatap wajah Zaliya buat kali terakhir sebelum pengebumian Zaliya.

Asmara cuba tabahkan hati dan cuba berubah demi kasih sayang kepada Adam. Adakah Asmara dapat bertemu kembali dengan Zaliya? Adakah Asmara akan berkahwin dengan Melati sebagai ganti? Huhuhu!! Tu kena tengok le dalam Asmara 2 nanti. Sinopsis akan diupdate lagi nanti.

-------------------------------------------------------------


misz lady said :

1st day start aku dh tgk yg si asmara nie kawen ngan si melati tue dh...so esok2 tgk la sambungan nye pulak yer...hehehee


2 comments:

Anonymous said...

:) asmara best :) tapi belum ada masa nak tengok :/

miSz Lady said...

laa..yekew....
ade2 kan la mase tok tgk k..
besh! so far x penah miss lg la...
hehehee