Saturday, December 31, 2011

2011 vs 2012

D'akhir tahun 2011 nie keadaan ✗ bape nak memberangsangkn..
Telak banyak yg aku lalui utk tahun nie..
Seperti yg telah banyak aku update kn kt fb and termasok la blogspot aku nie sdiri

Awal tahun 2011 yg agak membahagia kn aku dengan menukar kn status aku dr single - in relation dlm masee yg same menjadi tunangan org (my sunshine - azmi ismail)

Pertengahan tahun 2011 yg agak menenangkn dengan hanya menjalani kehidupan seperti biase...

3bulan terakhir dlm tahun 2011 aku menjalani kehidupan yg agak tough bile aku perlu menguruskn segale urusan2 pernikahan dan menharungi dugaan2 yg allah swt berikan terhadap diriku..
Alhamdulillah aku dpt harunginye dgn kesabaran dan berserah dgn ape yg berlaku..

2bulan terakhir 2011 ialah bulan yg agak xbape nk bestt utk diri aku bile diri perlu memendam perasaan utk kebaikan dan cube utk perbetolkn keadaan yg xbape nak betoll..

D' penghujung bulan 2011 ialah bulan kebahagiaan utk kwn2 aku and aku just menompang kebahagiaan yg mereka dpt..
As know before aku byk attend wedding2 n engagement kawan in december kn..so tue la kebahagiaan yg aku maksodkn..
Semoge kebahagiaan itu berkekalan smpi bile2.. Amin...

Hari2 penghabisan 2011 aku lalui dgn kegembiraan dan kesedihan..aku gembira bile ade yg still bersame dgn aku walau ssh senang aku..dan bile aku memerlukan mereka as hidop berkeluarga..alhamdulillah!
Keadaan yg aku maksodkn dlm "kesedihan" tue xperlu d'ungkap atau d'ungkai kan kerana ia sikit sebanyak agak menyakitkn..bia la ianya menjadi kenangan utk thn ini dan xkan terjadi pada thn2 akan dtg..insyallah!

My wish ferr myself
Semoga aku menjalani thn mendatang dengan kesempurnaan dan menjadikn suka duke thn 2011 sebagai 1 kenangan dan panduan utk memperbetolkn diri sdiri
Insyallh! <3

Wish utk uolls sume
✗ penah lupe utk sume yg sentiasa ade d'sekeliling aku..even yg xbape nak ade on me kan..just nak ucapkan selamat tahun baru 2012..semoga memdpt keberkatan pada thn 2012 dan kebahagiaan..
.: amin ya rabal al-amin :.

31 december 2011

No comments: