Thursday, October 18, 2012

Harloo...Long tyme No see...



hye...hye...hyeee....
lamenye tak mengupdate blogspot aku neyh!
since aku membuyongkan diri
mmg tersadai la blog aku nie
hehehe

last update pown ucapan raye
now dh nak masok raye haji dah
baru la aku mengupdate semule

sebenarnye bukan ape
tyme membuyong in early stage nie
aku xbape nak sehat
yelaa..org kate "pembawakan"
so,paham2 jela mcm mane keadaanye kan

now kandungan aku pown dh cecah 6month
morning sickness tue dh xdo
tapi process baby activ bile malam hari
so bile hilangnye monink sicknes
datang la pulak nite sickness
which is malam xleh nk tidoo sbb baby berpusing2
bile siang hari jerk baru la baby tue penat and tido
dan mase yg same jugak la mumy die nie dpt tido

nampak tak mcm mane seorg bakal ibu menghadapi cabaranye
ayat..xnak kalah..hehee


dalam kesepian aku x mengupdate pape nie
ekotkn xde yg menarik pown yg berlaku
hanye melalui hari-hari biase
dan
merasai detik2 nak menjadi mumy

hari demi hari rase excited sgt nak rasakan perasaaan seorg mumy nie
for now aku dpt rasekan sikit demi sikit perasaan tue
bile baby bergerak activ dlm perot
mmg kadang2 aku rase mcm agak takot 
tapi bile dipikir kan balik
itu darah daging aku..dan hak aku..
so aku kene kuat utk lalui hari2 mendatang

harapan aku utk kandungan nie
semoga baby dlm perot nie sehat-sehat
sempurna dalam segala segi
hingga keluarnye die melihat dunia 
dan
menjadi anak yg soleh/solehah
insyallah! amin!

**doa seorang bakal mumy**



No comments: