Thursday, October 18, 2012

.: My Day :.



14 october 2012
genab la umor aku 24thn

this year wish aku xbape nak banyak
sbb ape yg aku wish kan sebelom nie suda menjadi kenyataan
so,for this year aku just wish yg terbaek dan keluarga aku selalu diberkati

mcm gmbr kt atas tue mention yg thn nie jadi wife org
and next year akan jadi mak orang pulak
so harap2 biar la ianya berjalan ngan sempurna seperti yg diharap kan

macam year before
besday aku celebrate ngan mak mertua sedangkan tyme tue belom jadi menantu lg
on this year xde celebration pown
xde surprise2 party mcm amie buat last 2years pown
just dpt stay berkumpul ngan family
especially my lurvely tripel

day before besdayy
kiteorg gie lepak2 makan malam kt kedai
sponsored by my sista la
then hari besday tue pulak
kiteorg kuar chillink berkaroke
also sponsored!

tue jela cite hari lahir ku

from amie..aku dh dpt adiah before the day

so tgk la gmbr adiahhnye yer!

walaupown kasut nie nampak biase
tapi aku suke sangat sbb bestt pakai
tambah pulak skrg dh membuyong
xleh nk pakai tinggi2
so ini amat sesuai ngan keadaan aku sekarang!
hehehee


Lurve You Bebabe..



No comments: